Nu har du mulighed for at resevere en vare på føtex.dk, og hente den i det varehus, der ligger tættest på dig - helt uden omkostninger. 

Du vælger varen, klikker på "Klik & Hent", og ser med det samme om varen er på lager. Senest to timer efter din reservation modtager du en e-mail og SMS fra os om, at varen ligger klar til at blive afhentet i kundeservice inde i varehuset. Du er altså fri for at køre forgæves - og slipper samtidig også for at betale for unødvendig fragt. Det er nemt og hurtigt, når du har besluttet dig for at købe. 

 

Ofte stillede spørgsmål
 

Hvor kan jeg afhente min vare?

Du modtager en e-mail og en SMS med i hvilket føtex varehus du skal afhente din reserverede vare.
Når du afhenter din vare i varehuset, skal du henvende dig i kundeservice. Hav din SMS eller e-mail klar med ordrenummeret, så ekspeditionen er nem og hurtig.
 

I hvilket tidsrum kan jeg afhente min vare?

Det er faktisk meget enkelt! Ligeså snart du har modtaget en mail/SMS om, at varen er klar til afhentning, kan du afhente den. Du kan afhente din reserverede vare i kundeservice alle dage i varehusets åbningstid. 
 

Hvornår er min vare klar, hvis jeg bestiller uden for varehusets åbningstid?

Hvis du bestiller udenfor varehusets åbningstid, så tager vi fat på din reservation, så snart vi åbner - og så vil du få en SMS eller en e-mail, så snart din vare er klar til afhentning. 
 

Hvor længe er min vare reserveret?

Vi reserverer din vare den pågældende dag plus hele den efterfølgende dag. Så hvis du f.eks. bestiller i dag, vil din vare være reserveret indtil i morgen kl. 21:00. Er den ikke afhentet inden da, annullerer vi blot din reservation og du skal lave en reservation på ny. 
 

Kan jeg risikere, at en reserveret vare ikke er på lager?

Det kan desværre forekomme, at en reserveret vare alligevel ikke er på lager i vores varehus. I de få tilfælde vil du dog indenfor to timer få en e-mail og SMS om, at varen desværre ikke er på lager alligevel. 
 

Hvornår skal jeg betale min vare?

Du betaler først, når du afhenter din vare - så du betaler først, når du har varen i hænderne.  
 

Hvad skal jeg medbringe, når jeg afhenter min vare?

Du skal blot vise din reservationsbekræftelse, som du enten kan printe ud og tage med - eller blot vise den e-mail eller SMS du har fået på telefonen. 
 

Gælder Klik & Hent for alle varer på føtex.dk?

Der er varer på føtex.dk, der kun kan købes online. Det er varer, der ikke er på lager i vores varehuse, og de kan derfor ikke reserveres. Men det er heldigvis tydeligt markeret på vores varer, hvornår du har mulighed for at købe Klik & Hent, så du er aldrig i tvivl.
 

Gælder Klik & Hent i alle føtex butikker?

Der er desværre stor forskel på sortimentet i vores varehuse, og der vil derfor være varehuse, hvor du ikke vil kunne afhente Klik & Hent varer. Det betyder at du ikke reservere varer til alle føtex FOOD varehuse.

På udkig efter online køb af dagligvarer? Se Køb & Hent

På koeboghent.foetex.dk kan du bestille dagligvarer online og få dem pakket for kun 29 kr. Du henter varerne ved udleveringsstedet foran din føtex butik