Mobilligt

Mobilligt

I Dansk Supermarkeds varehuse og butikker er taletid til mobiltelefonen en dagligvare på linje med mælk, brød og grøntsager. 

Mobilligt er ikke et selvstændigt mobilselskab, men derimod Dansk Supermarkeds tilbud inden for mobil-taletid.

Dansk Supermarked har valgt at samarbejde med TDC Mobil om produktet. Det betyder, at kunder, der vælger Mobilligt, kommer til at bruge TDCs mobilnet og kundesupport – der for nylig blev kåret som Danmarks bedste i en test.

Hvis du har spørgsmål er du velkommen til at kontakte kundeservice på telefon 29 28 01 01.

I en Mobilligt-startpakke får du følgende: 

• 100 kr. taletid med 360 dages gyldighed
• SIM-kort med dit nye mobilnummer
• Skrabefelt med PIN- og PUK koder påtrykt SIM-kortets holder
• Voicemail – nummeret fremgår af pakken

Sådan kommer du i gang:

1. Sæt SIM-kortet i mobiltelefonen
2. Tænd mobiltelefonen, indtast din PIN-kode og tryk OK.

Så hurtigt er dit nye mobilnummer klar! Du kan nu tale for de 100 kroners taletid, som allerede står på din konto.

PIN- og PUK koder:

PIN-koden er din personlige sikkerhedskode. Den skal tastes ind, når du tænder mobiltelefonen. PUK-koden bruger du, hvis dit SIM-kort bliver spærret (det er derfor vigtigt, at du gemmer den).

Spærringen af dit SIM-kort kan f.eks. ske, hvis PIN-koden indtastes forkert 3 gange i træk.
    

 

mobilligt49 mobilligt99 mobilligt199

 

Der anvendes cookies til at forbedre din oplevelse af websitet. Du accepterer ved at navigere videre. Læs mere om websitets cookies